Retourneren – Ruilen
< terug naar Klantenservice
Ben je niet tevreden over het product? Past het niet en wil je een andere maat? Of heb je een kapot product ontvangen? Allemaal redenen om je bestelling retour te sturen. Wij zullen je helpen daar waar nodig om je retour zo soepel mogelijk te laten verlopen.
- Je bent niet verplicht een reden voor retour te geven.
- Je kunt gebruik maken van onze retourservice.
- 14 dagen bedenktermijn na ontvangst van je bestelling.
- Binnen 10 werkdagen wordt het aankoopbedrag terug overgemaakt.
Meld je retour aan
Maak gebruik van onze retourservice. Meld hier je retour aan.
Je bestelling retourneren
Je wilt een product of je gehele bestelling terug sturen. Je kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling het product of de gehele bestelling terug sturen.
> Lees meer
Product kapot geleverd
Heb je een beschadigd of incompleet product ontvangen? Dat is vervelend en gaan we voor je oplossen.
>Lees meer
Status van je retour
We houden je graag op de hoogte. Dat doen we niet alleen bij een bestelling, maar ook bij een retour.
>Lees meer
14 dagen bedenktermijn
Natuurlijk mag je net als in een fysieke winkel kijken of het product aan je wensen voldoet.
> Lees meer
Een product ruilen
Wil je een ander product? Plaats dan een nieuwe bestelling. Dat werkt simpel en snel.
> Lees meer
Uitzonderingen
Sommige producten kunnen niet terug gestuurd worden.
> Lees meer
Veelgestelde vragen