Payment icons

Producten met de melding ‘Voor 16.30 besteld, morgen in huis’ leveren we uit eigen voorraad en worden op dezelfde dag (op werkdagen) verzonden met PostNL. Producten met een langere verzendtijd moeten eerst besteld worden bij onze leverancier.

PostNL levert doorgaans de volgende dag, óók op zaterdag.

Bestel je een product met een langere verzendtijd dan geldt deze verzendtijd voor de gehele bestelling.

De actuele verzendtijd staat altijd in het product (bij de maat), de winkelmand en op je orderbevestiging.

Verzendkosten Nederland

De verzendkosten van je bestelling bij One Two Shop bedragen € 3,95 per bestelling.
Bij bestellingen vanaf € 60,00 betaal je geen verzendkosten.

De verzendkosten naar het buitenland vind je hier.

Beste klant,

Wegens omstandigheden kunnen wij helaas de retourservice niet meer aanbieden. Onze excuses voor het ongemak. Wanneer je (een deel van) de bestelling wilt retourneren kan dit naar ons postadres volgens de hieronder omschreven instructies.

- Vul het retourformulier dat met je bestelling is meegestuurd volledig in en stop dit in de doos.
- Gebruik onze doos om je bestelling weer in te pakken. Heb je deze niet meer dan volstaat een andere doos uiteraard ook.
- Vermeldt het retouradres op de doos (One Two Shop, Watermanstraat 9, 5015TG Tilburg).
- Lever je pakket in bij de post- of pakketdienst.
- Bij retourneren aan ons postadres zijn de verzendkosten voor eigen rekening.


Meer informatie over retourneren vind je hier.

Betaling mislukt of geweigerd?

< terug naar Betalen

Je hebt je bestelling bijna afgerond. Het enige wat je nog maar hoeft te doen is de betaling af te ronden en dan gaat het mis…. De pagina blijft hangen, je gaat per ongeluk een pagina terug, je kat gaat op je toetsenbord zitten. NEE!! HELP!!! WAT NU?!

Allereerst geen paniek. Soms lijkt het erger dan het is.


Is je iDEAL betaling mislukt?

Is de betaling mislukt? Geen zorgen. Controleer eerst even of het geld van je rekening is afgeschreven. Is het niet afgeschreven? Dan kan je meteen een nieuwe bestelling plaatsen en betalen. Zorg ervoor dat je een goede verbinding hebt en je kat niet op F5 kan drukken. Als je betaling lukt, ontvang je meteen een orderbevestiging van je bestelling.

Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven en heb je na een uur nog geen orderbevestiging per email ontvangen? Controleer dan eerst nog even je map met Ongewenst e-mail. Staan we daar echt niet tussen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zorg dat je je afschrijving bij de hand hebt want daar staan het ordernummer en transactie ID op. Onze klantenservice helpt je graag verder.


Mijn PayPal of creditcard betaling wordt vastgezet/geweigerd

Krijg je het bericht dat je betaling is geweigerd nadat je met PayPal of creditcard hebt betaald? De redenen kunnen verschillend zijn.

Zo kan het bij PayPal voorkomen dat de betaling is geweigerd omdat er onvoldoende saldo aanwezig is. Heb je je account gekoppeld aan je betaalrekening, controleer dan eerst je saldo.

Helaas zijn PayPal en creditcard betalingen gevoelig voor fraudeurs. Om te voorkomen dat fraudeurs met jouw betaling aan de haal gaan of op jouw naam een bestelling plaatsen, worden de betalingen aan de hand van een groot aantal criteria automatisch en objectief gecontroleerd. Hierdoor kan een betaling worden afgekeurd. Dit wordt bijvoorbeeld gedaan wanneer gegevens zoals de vervaldatum of CVC code niet goed zijn ingevuld, het land van het IP adres niet overeenkomt met het land waar de pas is geregistreerd of de betaling plaatsvindt vanaf een locatie waar al vaker fraude is geconstateerd.

Weet je zeker dat jij de bestelling hebt geplaatst, kan je verklaren waarom bepaalde gegevens zo worden getoond en twijfel je nu of de bestelling nu wel of niet goed door komt, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen nagaan of de betaling in afwachting van goedkeuring is en mogelijk de transactie alsnog goedkeuren.


Mijn PayPal of creditcard betaling wordt ten onrechte geweigerd

Het kan soms voorkomen dat je betaling ten onrechte wordt geweigerd. Door het groot aantal criteria die automatisch worden gecontroleerd in combinatie met bijvoorbeeld jouw locatie of dikke vingers die daardoor mistypen, kan jouw betaling worden aangezien voor een fraudeur. Dat is natuurlijk erg vervelend, maar niet altijd te voorkomen. We kunnen een geweigerde betaling helaas niet terug draaien. Het bedrag zal niet worden afgeschreven en de bestelling is dan automatisch geannuleerd.

Wij maken geen gebruik van zwarte lijsten en delen afgekeurde betalingen ook nooit met andere bedrijven. Zoals gezegd is een foutje snel gemaakt en wil dat niet meteen zeggen dat je een fraudeur bent. Het goede nieuws? Met al deze controles worden steeds meer echte fraudeurs op tijd gedetecteerd en zorgen ze ervoor dat zowel wij als onze klanten worden beschermd tegen oneigenlijke betalingen.

Wat moet ik nu doen?

Natuurlijk willen wij net zo graag als jij dat jij je bestelling zo snel mogelijk thuis bezorgd krijgt. Je kunt de bestelling dan ook opnieuw plaatsen. Het is wel verstandig om dan een andere betaalmethode te kiezen zoals iDEAL of AfterPay. Heb je hulp nodig met het plaatsen van de bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.

< terug naar Betalen