Payment icons

Producten met de melding ‘Voor 16.30 besteld, morgen in huis’ leveren we uit eigen voorraad en worden op dezelfde dag (op werkdagen) verzonden met PostNL. Producten met een langere verzendtijd moeten eerst besteld worden bij onze leverancier.

PostNL levert doorgaans de volgende dag, óók op zaterdag.

Bestel je een product met een langere verzendtijd dan geldt deze verzendtijd voor de gehele bestelling.

De actuele verzendtijd staat altijd in het product (bij de maat), de winkelmand en op je orderbevestiging.

Verzendkosten Nederland

De verzendkosten van je bestelling bij One Two Shop bedragen € 3,95 per bestelling.
Bij bestellingen vanaf € 60,00 betaal je geen verzendkosten.

De verzendkosten naar het buitenland vind je hier.

Beste klant,

Wegens omstandigheden kunnen wij helaas de retourservice niet meer aanbieden. Onze excuses voor het ongemak. Wanneer je (een deel van) de bestelling wilt retourneren kan dit naar ons postadres volgens de hieronder omschreven instructies.

- Vul het retourformulier dat met je bestelling is meegestuurd volledig in en stop dit in de doos.
- Gebruik onze doos om je bestelling weer in te pakken. Heb je deze niet meer dan volstaat een andere doos uiteraard ook.
- Vermeldt het retouradres op de doos (One Two Shop, Watermanstraat 9, 5015TG Tilburg).
- Lever je pakket in bij de post- of pakketdienst.
- Bij retourneren aan ons postadres zijn de verzendkosten voor eigen rekening.


Meer informatie over retourneren vind je hier.

Betaalmogelijkheden

< terug naar Betalen


1. iDEAL
Als je aan internetbankieren doet, heb je ook toegang tot iDEAL. Het is de makkelijkste manier om te betalen in de online wereld. iDEAL wordt door de volgende banken ondersteund: ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, , ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank of Van Lanschot bankiers.

Waarom kies je voor iDEAL?

  • Het is simpel, snel en veilig. Je betaald in de vertrouwde omgeving van je eigen bank.
  • Als je de bankieren app van je bank hebt geïnstalleerd op je smartphone of tablet heb je zelfs geen paslezer nodig om de betaling af te ronden.
  • Je hebt geen speciale software nodig om iDEAL te gebruiken.
  • Er worden door ons geen extra kosten gerekend voor betalen met iDEAL.


2. Bankoverboeking/Vooruitbetaling
Een bankoverboeking houdt in dat je na het plaatsen van je bestelling zelf het openstaande aankoopbedrag van deze bestelling aan ons overmaakt.

Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een email met alle relevante betaalgegevens zoals het rekeningnummer en de betalingskenmerk. Noteer de juiste gegevens wanneer je de betaling gaat voldoen zodat de betaling bij de juiste bestelling kan worden geplaatst.

Een bankoverboeking is niet de snelste manier van betalen. Hou rekening met een overboekingsperiode van één tot drie werkdagen. Zodra de betaling is ontvangen, wordt je bestelling verder verwerkt. Heeft een product een langere verzendtijd, dan gaat deze verzendtijd in vanaf de dag dat we de betaling hebben ontvangen.

Waarom kies je voor bankoverboeking?

  • Je kunt de betaling in orde maken wanneer het jou het beste uitkomt.
  • Een bankoverboeking is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee.


3. Bancontact/Mister Cash
Voor onze Belgische klanten bieden we de mogelijkheid aan om te betalen met Bancontact/Mister Cash. Het is de gemakkelijkste manier om te betalen in de online wereld. Zodra je kiest voor deze betaalmogelijkheid wordt er een beveiligde verbinding gemaakt en kan je kiezen voor je eigen bank.

Waarom kies je voor Bancontact/Mister Cash?

  • Het is simpel, snel en veilig. Je betaald in de vertrouwde omgeving van je eigen bank.
  • Heb je de app van Bancontact op je smartphone? Dan heb je zelfs geen paslezer nodig om de betaling af te ronden.
  • Je hebt geen speciale software nodig om Bancontact/Mister Cash te gebruiken.
  • Er worden door ons geen extra kosten gerekend voor betalen met Bancontact/Mister Cash.


< terug naar Betalen